Wow! Program Realiti TV Baru, Kilauan Emas

Saja nak kongsi info yang aku dapat dari mStar..

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Mentor dah ada kat TV3..

Akademi Fantasia dah ada kat Astro…

Kedua-dua realiti TV ini adalah untuk golongan muda. Akan datang pada 24 Jun 2011 ini di Astro Prima ( 105 ), rancangan realiti baru, Kilauan Emas, untuk peserta berumur 45 tahun ke atas bagi tujuan memberi peluang mereka menunjukkan bakat nyanyian masing-masing.

kilauan-emas-realiti-tv

Pengacara program Kilauan Emas ini adalah Raja Azura. 2 Juri adalah Sohaimi Mior Hassan dan Nora.

Mungkin mereka boleh glamour macam Usop Wilcha ( Hantu Kak Limah balik Rumah ), Popular di usia 46 tahun.. Heee….

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

6 thoughts on “Wow! Program Realiti TV Baru, Kilauan Emas

  1. yang kecik – bintang kecil; yang besar – af & mentor, yang tua – kilauan emas. xabisx astro nak meleka penonton. apax pun kalau nak beli prepaid jumpa saya!

    • Hehe.. wah NekNah, peluang boleh buat duit gak ni.. sebab mesti orang nak prepaid untuk sms peserta pilihan hati kan….:)

  2. bagi can org tua jadi glamer plak..
    asyik muda2 jak sll yg faymes..

  3. Macam2 rancangan realiti skrg. X tw da nk tgk mane.
    Anitafasha recently posted..Persoalan Tentang Minyak WangiMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge