Wow! Program Realiti TV Baru, Kilauan Emas

Saja nak kongsi info yang aku dapat dari mStar..

Mentor dah ada kat TV3..

Akademi Fantasia dah ada kat Astro…

Kedua-dua realiti TV ini adalah untuk golongan muda. Akan datang pada 24 Jun 2011 ini di Astro Prima ( 105 ), rancangan realiti baru, Kilauan Emas, untuk peserta berumur 45 tahun ke atas bagi tujuan memberi peluang mereka menunjukkan bakat nyanyian masing-masing.

kilauan-emas-realiti-tv

Pengacara program Kilauan Emas ini adalah Raja Azura. 2 Juri adalah Sohaimi Mior Hassan dan Nora.

Mungkin mereka boleh glamour macam Usop Wilcha ( Hantu Kak Limah balik Rumah ), Popular di usia 46 tahun.. Heee….

6 thoughts on “Wow! Program Realiti TV Baru, Kilauan Emas

  1. yang kecik – bintang kecil; yang besar – af & mentor, yang tua – kilauan emas. xabisx astro nak meleka penonton. apax pun kalau nak beli prepaid jumpa saya!

    1. Hehe.. wah NekNah, peluang boleh buat duit gak ni.. sebab mesti orang nak prepaid untuk sms peserta pilihan hati kan….:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge