Wow! Blogger Wanita Menang IPad 2..

Seronok plak bila tengok kejayaan orang lain.. terus berkhayal seketika… ” Kalo aku yang dapat kan , seronok” ..Hehe..

Actually sekadar nak kongsi kisah kejayaan seorang blogger wanita yang berjaya menang ipad 2 hasil contest yang dianjurkan oleh blogger yang lain iaitu Denaihati.

Photo dari yanmieonline.com

yanmie-menang-ipad2

Photo dari Denaihati.com

Tahniah buat blogger Yanmie dari yanmieonline.com sebab berjaya menang contest tu. Aya tak join pun..Heee..

Inilah salah satu kelebihan menjadi Blogger, korang boleh join contest yang dianjurkan oleh blogger yang lain. Kalo rezeki korang, boleh menang tau, macam Yanmie.. 🙂

Tahniah Yanmie! Korang bila lagi? dan aku bila lagi? Hehe..belum ada rezeki kan..

18 thoughts on “Wow! Blogger Wanita Menang IPad 2..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge