Wanita Tua Sanggup Memanjat Dinding Istana Untuk Elak Bayaran Masuk

Seorang wanita tua Cina, Nimble Ma Jei sanggup memanjat dinding istana Zhonghau di Eastern China dengan ketinggian 70 kaki semata-mata untuk elak yuran bayaran masuk sebanyak Euro 2.50.

wanita-tua-panjat-istana

Pelancong yang melihat kejadian tersebut terkejut dan ada juga yang cuba mengikuti tindakannya kerana dilihat begitu senang wanita ini memanjat dinding istana tersebut tanpa alat keselamatan, namun malangnya ada yang jatuh dan patah kaki. Ooo.. Mesti diorang tengok macam naik tangga jak ni.. Hehe

Menurut wanita tersebut, dia selalu memanjat dinding istana Zhongau sejak kecil lagi.

– Jangan ikut aksi dia ye.. hehe –

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Hasil Carian Popular

8 thoughts on “Wanita Tua Sanggup Memanjat Dinding Istana Untuk Elak Bayaran Masuk

  1. adoi……mcm ni pon ada yer…tp mmg nmpk senang pon nk panjat..hihi
    Pezol Stylez recently posted..GAMBAR PENDUDUK PANIK SELEPAS AMARAN TSUNAMI DIKELUARKANMy Profile

  2. Hello admin,

    dia cakap ni kampung dia,nape nak bayar pulak,panjat penat2 bukan kena bayar pun,lagi pun boleh menyihatkan badan hahahaa

    Cheers,
    Apple iPhone
    Rosley recently posted..6 January 2011 TragedyMy Profile

  3. Makcik cik panjat sebab elakkan bayaran masuk, x de special fee utk warga emas.
    Denaihati recently posted..Waktu Solat MalaysiaMy Profile

  4. berani betul ek,kalau terjatuh tu tak ke haru jadinya

  5. full respect to this old lady…if you imagine..she could be in oliymic!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge