Wanita Dikencingkan Oleh Bayi Lelaki

Siapakah wanita yang dikencingkan oleh bayi lelaki ni? Simpati aku mendengarnya. Malang sungguh wanita tu.

Gambar Bogel Bayi Lelaki Kencing
Gambar Hiasan dari Google

Wanita tu adalah Aku… Hahaha.. Ok jangan gelak, sebelum ni, aku ada cerita bagaimana hidup seorang doktor kan? ok soalan seterusnya, sanggupkah korang dikencingkan oleh bayi bila jadi doktor? Hehe.

Dikencingkan oleh bayi? takdalah teruk sangat pun..

Hari ni, aku pergi kerja macam biasa, agak sibuk  sebab pesakit lebih ramai di wad. Petang tadi, seorang bayi lelaki telah dimasukkan ke wad kanak-kanak disebabkan oleh penyakit Kuning ataupun term perubatannya adalah Neonatal Jaundice. So, tengak khusyuk mengajar adik-adik nurse bagaimana nak periksa bayi yang kekeringan dan kekuningan, tiba-tiba si kecil yang comel ini, terkencing, taulah kalau bayi lelaki tak pakai lampin, kencing dia meluncur laju macam air pancut… tup..tup kena baju aku, nasib baik tak kena muka.. Kihkihkih..

Kalau sebelum ni, berjaya mengelak dengan pelbagai gaya, siap ada ala-ala stunt filem Matrix lagi. 🙂 tapi hari ini, aku malang dan skill untuk mengelak telah gagal.

Aksi Gaya Macam Filem Matrix
Aksi gaya ala-ala filem Matrix… Heee

But its okey, bukannya susah pun, balik cucilah baju. Kita orang gelak je, nak marah pun tak boleh, malah sejuk hati bila tengok bayi yang kecil, comel dan tidak berdosa ini.

Korang ada pengalaman tak, kena kencing oleh bayi? 🙂 . Jom kongsi cerita..

 

22 thoughts on “Wanita Dikencingkan Oleh Bayi Lelaki

  1. ada2. time tu parents keluar pegi beli mkn jap. aku ditugaskan menjaga anak sedara aku yg bru 3 thun yg tgh tido. dia still tgh potty train lgi. bgn2 je, tok dgn tok wan dia x de. apa lgi, mula la dia merengek. habis idea aku nk pujuk dia. aku pegi kjap dapur nk buat susu, blik2 tu dia dh terkencing kt depan tv. aduhh..

  2. Asalam..alamak jumpa lagi pic bertampal mulut hijau latarnya. Alamak..macam x nak tengok lah. Apapun ..minat nak komen. Tak apa2 moga Dr Aya murah rezeki ya, Dr kena sabar, tau kawal emosi. Mujur bukan kat muka ya. Ada saya nampak kanak-kanak 5 tahun kencing ke arah badan bapanya yg sedang drive, bapa kanak2 tu diam ja, anak dia terlalu manja, nagis2 nah! tu kanak2 tu kancingkan dia..adui kasihan bapa tu, masa tu Etuza baru form 5..muda belia lagi daa…

  3. salam, anak saya pun memancutkan kencing pada doktor yg menyambut kelahirannya. dia lahir dlm keadaan menyongsang so punggung keluar dulu, terus aje terkencing, terloncat doktor tu di buatnya. it happened 16 yrs ago.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge