Wanita Bogel Ketuk Ketampi Diberi Pampasan Kerajaan

Korang pernah ternampak video di bawah ni, di mana seorang wanita ini telah dibogelkan dan disuruh ketuk ketampi di balai polis Petaling Jaya oleh salah seorang anggota polis wanita dan kejadian tersebut telah dirakam oleh anggota polis yang lain di balai tersebut.

Mula-mula aku tengok video, aku rasa simpati sangat dengan wanita tu. Sebab dimalukan macam tu. Tapi tujuan tindakan ketuk ketampi tersebut dikatakan dibuat bagi tujuan pemeriksaan mencari dadah yang disembunyikan  di tubuh badan seseorang.

wanita-bogel-ketuk-ketampi

Malangnya ada anggota polis yang tidak bertanggungjawab merakam aksi tersebut dan menyebarkannya.  Oleh itu, wanita ini telah menfailkan saman malu kepada kerajaan pada tahun 2005 , sebanyak 10 juta kerana dimalukan di khalayak ramai. Wanita ini telah pun berkahwin dan memiliki 3 orang anak. Kejadian tersebut adalah bagai mimpi ngeri buatnya.

Akhirnya, Kerajaan bertanggungjawab dan bersetuju memberi pampasan kepada wanita yang malang ini. Namun jumlah pampasan tidak didedahkan.

Siapakah wanita bogel ini? tak perlu lah aku beritahu ye, sebab kasihan pula jika diketahui identitinya. My opinion lah..

7 thoughts on “Wanita Bogel Ketuk Ketampi Diberi Pampasan Kerajaan

  1. Saya pernah lihat video ini dan saya juga merasa kasihan kepada wanita yang menjadi korban juga kepada oknum polisi. Semoga ada hikmah di balik kejadian ini.

Leave a Reply to shaharil Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge