Wanita Bogel Ketuk Ketampi Diberi Pampasan Kerajaan

Korang pernah ternampak video di bawah ni, di mana seorang wanita ini telah dibogelkan dan disuruh ketuk ketampi di balai polis Petaling Jaya oleh salah seorang anggota polis wanita dan kejadian tersebut telah dirakam oleh anggota polis yang lain di balai tersebut.

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Mula-mula aku tengok video, aku rasa simpati sangat dengan wanita tu. Sebab dimalukan macam tu. Tapi tujuan tindakan ketuk ketampi tersebut dikatakan dibuat bagi tujuan pemeriksaan mencari dadah yang disembunyikan  di tubuh badan seseorang.

wanita-bogel-ketuk-ketampi

Malangnya ada anggota polis yang tidak bertanggungjawab merakam aksi tersebut dan menyebarkannya.  Oleh itu, wanita ini telah menfailkan saman malu kepada kerajaan pada tahun 2005 , sebanyak 10 juta kerana dimalukan di khalayak ramai. Wanita ini telah pun berkahwin dan memiliki 3 orang anak. Kejadian tersebut adalah bagai mimpi ngeri buatnya.

Akhirnya, Kerajaan bertanggungjawab dan bersetuju memberi pampasan kepada wanita yang malang ini. Namun jumlah pampasan tidak didedahkan.

Siapakah wanita bogel ini? tak perlu lah aku beritahu ye, sebab kasihan pula jika diketahui identitinya. My opinion lah..

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

7 thoughts on “Wanita Bogel Ketuk Ketampi Diberi Pampasan Kerajaan

  1. Saya pernah lihat video ini dan saya juga merasa kasihan kepada wanita yang menjadi korban juga kepada oknum polisi. Semoga ada hikmah di balik kejadian ini.

  2. Kesian wanita tu, Tapi syukur kerajaan sanggup bayar pampasan kepadanya.
    shaharil recently posted..Salam RamadanMy Profile

  3. penah tgk gak dlu..cian die kn..hehe
    Que recently posted..Analisis Perlawanan Malaysia vs Singapura | Misi Piala Asia 2015 BermulaMy Profile

  4. setiap kesalahan pasti kena ada pampasannya..
    adele recently posted..Wordless Wednesday #1 – Emotional LetterMy Profile

Leave a Reply to shaharil Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge