(Video) Siapa Juara Maharaja Lawak Mega 2012?

Maharaja Lawak Mega 2012

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Memang lawak lah persembahan dari peserta-peserta maharaja lawak mega kali ini. Jozan, Jambu, Boboy, Say Who, Shiro dan Boboi. Gelak je tengok lawak diorang.

Tapi apa-apapun tahniah buat JOZAN kerana telah menjadi juara Maharaja Lawak Mega 2012 ? korang memang lawak.

 

Jom tengok senarai pemenang Maharaja Lawak Mega 2012:

Pemenang Pertama: JOZAN

Pemenang Kedua: Jambu

Pemenang Ketiga: Shiro

Pemenang Keempat: Boboi

Pemenang Kelima: Say Who

Tahniah kepada yang berjaya. Tak sia-sia Johan datang ke final walaupun masih tak sihat. Akhirnya bawa balik RM500,000. Wow , banyak tu. Tapi secara jujur, Aku lebih suka Jambu sebenarnya sebab lawak-lawak yang diorang buat agak kreatif dan slamba. Apa pendapat korang?

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

3 thoughts on “(Video) Siapa Juara Maharaja Lawak Mega 2012?

  1. hadiahnya betul3 lumayan..setengah juta bagi yg jadi juara..fuhh

  2. jozan terbaik.. kesian zizan sorang2… tapi tetap menang 😉

  3. A nice video thanks for sharing 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge