Isu Panas : Video Seks dan Lucah Anwar Ibrahim

Kalau minggu lepas, kita dihangatkan dengan isu Tsunami di Jepun, Nampaknya mungkin minggu ini, kita dihangatkan pula dengan Isu hangat Video lucah dan seks Anwar Ibrahim. Datuk Seri Anwar Ibrahim, iaitu Pemimpin Parti Keadilan Rakyat difitnah melakukan seks dengan seorang wanita yang dikatakan warga asing di hotel di mana buktinya adalah rakaman video 19 minit yang telah ditayangkan kepada media. Namun beliau menafikannya.

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

BloggerWanita.com tidak dapat komen apa-apa. Boleh layan temuramah video di bawah. Jika ini Fitnah, cukup besar dosanya..

Info: BHarian , MalaysiaKini

P/s: Macam-macam jak sekarang ni.. aku pun tidak pasti sama ada ini fitnah dan sekadar konspirasi politik. Apa-apa pun teruskan ikut perkembangan semasa. Jangan cepat beranggapan yang bukan-bukan tanpa sebarang bukti.

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

18 thoughts on “Isu Panas : Video Seks dan Lucah Anwar Ibrahim

  1. Muasabahlah pada diri, ingatlah apa kesalahan yang telah kita lakukan terhadap orang lain . Jangan mudah lupa balasannya tetap akan datang sama ada kita masih hidup atau sebaliknya ….

  2. biasalah…bila dah berada diatas….dia akan mencuba untuk kekal berada diatas dan kadang-kala, cara yang digunakan juga mengikut keperibadian seseorang itu..
    eddy recently posted..Sembunyikan drive anda di My ComputerMy Profile

  3. kerana nak jadi PM, bukan senang laluan…. orang melayu penuh hasad dengki macam orang arab gak. Kalau mulut dah biasa mengata orang sekarang orang cari jalan kata anuar tak kira fitnah ke tidak. masa jadi TPM pun berlagak…aku mcm ni gak

    • Kita harap biarla politik secara aman, jangan lah sampai porak peranda pulak negara kita ,macam Libya skang.. huhu

  4. pe y pasti, melayu xsepakat.
    heboh sane, heboh sini.
    cina india d0k seb0k kumpul dana sepakat nak rebut malaysia.
    melayu apa buat(loraght cina), remm sana remm sini….
    otak letak kt kaberat0r..(l0raght n0g0ri)
    kaberat0r mati, org ny0 p0n mati..
    sng cite, melayu mudah lupa..
    mkn lame ak igt 13mei bakal tiba..

    • setuju Boboy.. napa Melayu tak sepakat ni..
      Dalam politik tidak sepakat.. dan kadang dalam perniagaan pun sama, tidak sepakat..siap cemburu lagi..
      Macam mana kita mahu terus maju kan? emmm.. 🙁

  5. kita tunggu le nanti apa kesudahannya

  6. salam ziarah

    selamat dtg ke blog sy dan menjadi follower sekali k

  7. itu lah adik oii…nak main politik..risiko nya lain dari kerjaya lain…….sendiri mahu ingat lah…..yang utama hati kena ikhlas….dua iman keta tebal….godaan banyak sebab yang menjolok pun banyak…kalau anda seorang lelaki..kalau 2 kali diofer wanita yang montok…mungkin boleh tolak..tapi kalau saban hari wanita itu dok tayang aksesori dia, lelaki mana boleh tahan…itu baru wanita…belum kira saham..harta lain dan segala kemudahan….

  8. Itu la di namakan politik…macam-macam adaa…

  9. fitnah itu lebih besar dosa dr membunuh… 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge