Video Pembuangan Bayi yang Kejam

Sekarang ni, kita dah kembali ke zaman jahiliah dimana segelintir  ibu bapa sanggup membunuh anaknya sendiri. Baru-baru ini, kita heboh dengan kisah bayi pecah kepala selepas dikatakan dicampak dari tingkat 5 sebuah pangsapuri di Sentul Utara , selasa lalu. Mengikut bedah siasat, bayi tersebut masih bernyawa sebelum dicampak dari pangsapuri tersebut. Kejam perbuatan orang tu.

Ramainya orang nak anak tapi tak dapat, Orang yang ada anak, dibunuh la pula. Korang boleh tengok video dari myMetro TV di bawah:

 

Sangat kejam kan pembunuhan bayi ini? Harap pembunuhnya dapat ditemui…

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Hasil Carian Popular

INFO: Jika rakan-rakan pembaca berminat untuk belajar langkah demi langkah menjana pendapatan online melalui perniagaan dropship & affiliate dalam bentuk e-commerce untuk pasaran antarabangsa, Tuan Nazrin & Tuan Rashvin ada menyediakan satu panduan lengkap & kursus video tutorial untuk newbie, intermediate dan advanced bagaimana menjana pendapatan sambilan dengan mata wang USD.100% Praktikal.

--> Boleh Klik Sini Untuk Daftar < --

About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

23 thoughts on “Video Pembuangan Bayi yang Kejam

  1. lagi-lagi terjadi kasus seperti ini, membuat kita semakin geram akan prilaku orang-orang yang dengan seenaknya membuang hasil keburukannya,,
    manusia itu diciptakan untuk menjadi mahluk yang paling mulia dimuka bumi, tetapi ternyata ada manusia yang perbuatannya tidak lebih baik dari pada binatang,,sungguh biadab,,
    rojas recently posted..Luxury Cruise Ship Has a Special Touch With a Class Of its OwnMy Profile

  2. sungguh tidak pantas dan perbuatan dosa yang sangat besar apabila yang melakukan adalah seorang umat islam, betul memang tanda-tanda akhir jaman sudah semakin dekat,,
    sebagai sesama umat muslim dan seiman, marilah kita sama-sama perkuat jalinan silaturahim, kita saling mengisi, saling mengingatkan agar kita dapat selamat di dunia dan akherat kelak,,
    yonobae recently posted..Buying Car Insurance Online FAQMy Profile

  3. Kesian kat bayi tu, bagilah kat orang lain, kalau x nak. Kenapa perlu dibuang? Berfikir dahulu sebelum melakukan sesuatu.
    syazdream recently posted..Tumbukan Baca SMS SuamiMy Profile

  4. Kalaulah dikatakan Arab Jahiliah tu jahat, kita umat Islam akhir zaman lagi jahat, zalim dan kejam. Arab jahiliah ketika melakukan perkara-perkara yang dilarang belum algi mendapat dan mendengar seruan Islam, sedangkan kita umat akhir zaman dan selalu diberikan peringatan akan perbuatan kejam yang dilakukan.

    Banyak dakwah-dakwah islam telah dilakukan, namun masih lagi melakukan perkara yang di,urkai. Esok di depan Allah, kita lebih algi diazab oleh Allah.
    PakarBuahPinggang recently posted..Kenali Diabetis Insipidus Bah 2My Profile

  5. Masya-Allah…manusia sekarang sudah tiada pertimbangan…
    ThobibFilManzil recently posted..MAKANAN BERKHASIAT UTK IBU HAMILMy Profile

    • betul tu..risau …

    • erm sedey biler tgk keadaan manusia diakhir zaman..kenapa kejam sgt…x sayu ke hati tgk bby yg dh dikandung lps tu buang mcm tu aje…kalau yer pon x mau..jgn la diperlakukan mcm tu….

  6. ermm.. zaman jahiliah dulu.. bayi lelaki sahaja dibunuh.. sekarng tidak kira jantina.. ermm. lagi teruk dari dulu..

    Entry Terbaru: Basic Tips on Personal Finance

  7. aduhai….kesian la kat bayi tuu… bagi la kat mak mak yang nak anak sangat-sangat dari buang-buang macam tu… ingat itu mainan ke ape? budak ada nyawa bukan patung… geram jugak dekat mak nya tu..
    kiamat dah hampir agaknya.. ramai ibu-ibu buangkan anak..
    ros recently posted..Magnetic jewelry clasps from DariceMy Profile

    • betul la…ramainya dah jumpa ibu2 yang teringin sangat nak ada anak…

      Mak bayi ni pula tak sayang anak la pula..:(

  8. manusia sekarang ni dh melampau…

  9. Kenapa tergamak mereka berbuat begitu? Jemput baca artikel berkaitan http://marianour.blogspot.com/2011/06/kalau-dosa-punya-bau.html

  10. subhanallah…..sampai hati orang yg lakukan tu….

  11. AYA…SIHAT ? BANYAK KERJA YA…? ^_^
    AYA…AYIE ADA TENGOK GAMBAR2 MAYAT BAYI YANG DIBUANG DI SEBUAH BLOG…BETUL2 MENGGANGGU EMOSI AYIE…NGERI SANGAT…KESIAN…TAPI MEREKA SUDAH PASTI DI TEMPATKAN DALAM SYURGA KERANA TIADA DOSA…BILA MEMIKIRKAN PERKARA INI…HATI AYIE TERUBAT…+_+

    • Memang kesian dan sedih.. tapi setiap yang berlaku mesti ada hikmah.. yang pasti bayi ni ditempatkan dikalangan orang beriman..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge