Video Menggugurkan Janin @ Bayi

Baru-baru ini berita myMetro ada melaporkan, terdapat klinik-klinik swasta menjalankan proses pengguguran janin secara haram di area ibukota iaitu Kuala Lumpur. Pengguguran kandungan adalah melanggar undang-undang di Malaysia. Kita tidak boleh menggugurkan janin atau bayi kecuali kandungan tersebut boleh membahayakan si Ibu.

Wartawan myMetro siap buat penyamaran lagi, Macam penyiasat polis ni. ^__^

Apa-apa pun, jom layan video penyamaran di bawah:

 

Video Youtube kat bawah pula ni, menunjukkan bagaimana prosedur pengguguran bayi atau kita panggil Dilation and Curettage (D&C). Biasanya dipanggil sebagai prosedur cuci rahim.

Miscarriage = Abortion = Penguguran

Apa komen korang tentang kes pengguguran janin secara haram ni?

15 thoughts on “Video Menggugurkan Janin @ Bayi

  1. diorang guna macam-macam alat untuk sedut bayi dalam rahim tu, kalu tak silap, kalu bayi dah dewasa diorang akan hancurkan dulu sblum sedut paka vacum macam strw minum air diorang sedut..kejam giler

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge