Video & Gambar Askar Marin US Kencingkan Mayat Taliban

Meluat, menyampah dan menjijikkan aku tengok tindakan askar marin Amerika yang buat aksi kencingkan mayat rakyat Taliban. Video ini telah dirakam oleh individu tertentu dan askar-askar ini sengaja melakukan tindakan yang keji tu. Sebenar video rakaman ini telah dipaparkan di laman web Liveleak.com dan sekarang ni, pihak USA tengah buat siasatan sama ada video tersebut benar ataupun tidak.

askar-marin-amerika-kencing-taliban

Kalau berperang pun, berperang jelah, janganlah buat kerja yang menjijikkan macam ni dan mengaibkan jenazah.Dan dari video ni, nampak mayat tu macam rakyat je melalui baju mereka lah, dan mungkin bukan askar Taliban. Apa komen korang?

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Hasil Carian Popular

11 thoughts on “Video & Gambar Askar Marin US Kencingkan Mayat Taliban

  1. Berat nanang laa . Mayat pun dikencingkan . huhu
    Aiman Aziz recently posted..Sticker cun ini untuk dijual ye.My Profile

  2. […] Kalau berperang pun, berperang jelah, janganlah buat kerja yang menjijikkan macam ni dan mengaibkan jenazah.Dan dari video ni, nampak mayat tu macam rakyat je melalui baju mereka lah, dan mungkin bukan askar Taliban. Apa komen korang? Sumber […]

  3. Bagi saya ia adalah tindakan biadap.:-(

  4. graciella026 says:

    These is crazy thin, How could be these happen.. Our government must do action about it.
    graciella026 recently posted..Oven repairs MelbourneMy Profile

  5. teruk betul diorang ni..keji sungguh.
    alamonline recently posted..Blouse Wanita Eksklusif (FA 173, FA 174, FA 175, FA 176)My Profile

  6. Diaorng mmg kurang diajar.diorng ptt dikenakan hukuman di mahkamah krn menghina mayat dan tidak layak digelar askar.

  7. Memang da diketahui umum AS ni mmg begini… xpelah, mati syahid saudara kita tu…

  8. macam dah depa dok lakukan
    dia baru sikit je camana kalu kita dok sana

  9. diorang dah buat lebih pada tu pun..macam-macam..kalu nk fikir diorang nie lg teruk nk bnding dgn binatang..

    Wira Chomel recently posted 5 Cara Hebat Menjadikan Rumahtangga Sentiasa Ceria & Bahagia

  10. Memang tak mustahil mereka buat macam tu kat mayat-mayat taliban. Mereka kan memang tutuuuuuuuuu…….
    Cikgu Hairul recently posted..Sindrom TakutMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge