Video : Gadis Terjun Bangunan Di KB Mall, Kelantan

Sekadar nak kongsi info ini..

Video rakaman dari bawah:

Video Rakaman dari Sisi :

Cuba lihat screenshot video di bawah ini, aku tengok macam cerita dalam filem je, penyelamat 1 cuba berkomunikasi dengan mangsa dan pada masa yang sama penyelamat 2 cuba untuk mendekati dan menyelamatkan mangsa. Tabik spring untuk Bomba Malaysia. :)

screenshot video gadis bunuh diri

Mesti panik dan Chaos gila masa kejadian itu, Nampak sangat, gadis ini bersungguh-sungguh nak bunuh diri. Ada pula timbul rasa simpati. Mungkin dia ada masalah yang sangat besar dalam hidupnya, kan?

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Hasil Carian Popular

4 thoughts on “Video : Gadis Terjun Bangunan Di KB Mall, Kelantan

  1. seteruk2 manusia tu, jgn la smpai nak bunuh diri..Allah sgt2 membenci orang yg membunuh diri..setiap masalah pasti ade jalan penyelesaian..
    schnoerzinger recently posted..4 Highly Effective Habits For Building Free TrafficMy Profile

  2. Manusia bila kurang pendedahan agama..bila menghadapi masalah tidak tahu jalan untuk menyelesaikan cara beragama.. Jika Gadis itu tahu erti Pasrah & Redha.. mungkin dia tak ambil keputusan terjun dari bangunan..

  3. bomba dah cuba..tp gadis 2 nekad gak
    Que recently posted..Earth Hour Dan Penjimatan Tenaga Simbolik ImpakMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge