Tarikh Melihat Anak Bulan Syawal 2011

Assalamualaikum dan Selamat tengahari semua… Ayat formal..hehe

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Sebenarnya, hari ini aku sekadar nak kongsi info tentang tarikh untuk melihat anak bulan Syawal tahun ini. Bila?

29 hb Ogos 2011 adalah tarikh yang telah ditetapkan oleh Pejabat Penyimpan Mohor Besar Raja-raja bagi menentukan tarikh Aidilfitri. Raya tak lama lagi ni….

anak-bulan-syawal

Agak-agaknya, bilalah raya ye? Rasanya macam 30hb Ogos je.. 🙂

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

4 thoughts on “Tarikh Melihat Anak Bulan Syawal 2011

  1. ye .. ye .. raya lg .. nak main mercun .. hehe

  2. eh… cepatnya dah nak raya yer… rasa macam baru jer semalam umum tarikh tengok anak bulan untuk Ramadhan… dah nak masuk Syawal pulak….
    yangbaik recently posted..Wordless Wednesday : 24 Ramadhan 1432My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge