Tanggungjawab Kena Diteruskan

Assalamualaikum readers..

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Nampaknya cuti 3 hari aku dah habis..kena kerja semula..huhu..Biasalah tu, kalo dah cuti..Malas nak kerja .

Takpa-takpa..kerja kena semangat. Betul tak? . Bukannya apa, kerja kat hospital ni, stress skit. Setiap hari, aku terpaksa tengok orang menangis kesedihan. Setiap hari, kena lihat kematian. Setiap hari kena layan kerenah orang yang bermacam ragam. Setiap hari, kena dengar budak atau remaja menangis kena JARUM.hehehe ( gelak jahat )

Anyway. Tanggungjawab kena diteruskan….

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
Tagged with 
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

5 thoughts on “Tanggungjawab Kena Diteruskan

  1. betul tu..dah jadi tanggungjawab so memanglah kena teruskan walau penat macam mana sekali pu..chaiyok3x…

  2. biase lah tu kak, ape2 pon selamat bekerja

  3. nurse? doktor? polis? eh! haha :p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge