Tanggungjawab Kena Diteruskan

Assalamualaikum readers..

Nampaknya cuti 3 hari aku dah habis..kena kerja semula..huhu..Biasalah tu, kalo dah cuti..Malas nak kerja .

Takpa-takpa..kerja kena semangat. Betul tak? . Bukannya apa, kerja kat hospital ni, stress skit. Setiap hari, aku terpaksa tengok orang menangis kesedihan. Setiap hari, kena lihat kematian. Setiap hari kena layan kerenah orang yang bermacam ragam. Setiap hari, kena dengar budak atau remaja menangis kena JARUM.hehehe ( gelak jahat )

Anyway. Tanggungjawab kena diteruskan….

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Tagged with 

5 thoughts on “Tanggungjawab Kena Diteruskan

  1. betul tu..dah jadi tanggungjawab so memanglah kena teruskan walau penat macam mana sekali pu..chaiyok3x…

  2. biase lah tu kak, ape2 pon selamat bekerja

  3. nurse? doktor? polis? eh! haha :p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge