Archives for 

jepun

Robot Wanita Pertama yang Paling Canggih

Gambar robot wanita Germiniod F Tersenyum Nampak Real? Serius macam manusia biasa. Mula-mula tengok gambar dia pun, aku fikir wanita biasa, rupanya robot. Inilah robot wanita pertama yang mempunyai  65 jenis eksperi wajah. Robot ini boleh bercakap, menyanyi dengan ekpresi muka manusia. Tak Percaya? Percayalah… ( Macam lagu Siti Nurhaliza pula..hehe ) Robot wanita Geminiod F Tersenyum Robot wanita ini bercakap […] BACA →

Salun Mencuci Telinga. Biar Betul?

salun-cuci-telinga Biar betul? Servis cuci telinga pun ada…..So far yang aku tahu, servis cuci kuku taulah gak..Hehe Inilah yang berlaku di Tokyo Jepun, terdapat salun-salun yang menawarkan perkhidmatan cuci telinga pelanggan oleh gadis-gadis jepun. Yang pasti salun ini tak menyediakan perkhidmatan seks ye.. Salun Yamamoto Mimikakiten mendapat sambutan hangat dari pelanggan di Jepun dengan bayaran AS35 […] BACA →

Tsunami di Jepun lagi…

Sekadar perkongsian, terkejut juga bila baca berita ni kat myMetro.. Gempa bumi bermagnitud 8.9 pada skala richter melanda Jepun awal petang tadi mengakibatkan tsunami setinggi 10 meter melanda bebarapa bandar kawasan pantai negara itu. Ombak dikatakan setinggi 10 meter dilaporkan melanda kawasan tertentu menyebabkan banyak kecederaan dan kemusnahan. BACA →