Shila Amzah Akhirnya Putus Cinta Dengan Sharnaaz

Mungkin tiada jodoh di antara mereka. Inilah isu hangat sekarang dalam dunia artis iaitu kisah cinta antara Shila Amzah, seorang penyanyi wanita dan kekasihnya iaitu Sharnaaz Ahmad, seorang pelakon, di mana hubungan percintaan mereka tidak direstui oleh keluarga Shila.

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Gambar Terkini Shila Amzah dan Sharnaaz

Akhirnya, hubungan cinta antara Shila dan Sharnaaz terputus jua kerana dikatakan Sharnaaz mengambil keputusan memutuskan hubungan ini kerana hilang rasa hormat kepada ayah Shila iaitu ND Lala.

Shila bersedih tapi tetap mengucapkan terima kasih kepada Sharnaaz kerana pernah menjadi sebahagian dalam hidupnya melalui Twitternya.

Shila Amzah putus cinta dengan Sharnaaz

Apa-apa pun, harap Shila dapat bersabar. Setiap yang berlaku, pasti ada hikmahnya. Mungkin ada lelaki yang lebih baik dari dia. Dan anggaplah ini satu pengajaran dan pengalaman dalam hidup yang mampu membuatnya lebih matang.

 

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

11 thoughts on “Shila Amzah Akhirnya Putus Cinta Dengan Sharnaaz

  1. Tak kuat mana pun cinta Sharnaaz…mudah sgt mengalah..
    dan BARAN…kalau dia really ikhlas..dia sanggup redah dan lalui apapun rintangan..bukan dgn memutuskan..lelaki mcm ni baik tinggalkan je…tak yah nak sedih sgt shila …. 🙂

  2. Cinta pertama tentu menjadi epik.
    akubiomed recently posted..Rumah tradsional melayu di kampung MortenMy Profile

  3. salam aya 🙂

    tu laa kan..sedih jer tgok video shila nyanyi ombak rindu tu..akhirnya berpisah jua… ada lagu baru shila ditujukn pd sharnaaz
    Ayie Abas recently posted..Kejadian Meteor Jatuh Di RusiaMy Profile

  4. benda dah lepas. tapi kalau dah jodoh, takkan ke mana , kan?
    ohcikgu recently posted..Time to Give Back – Children’s Protection SocietyMy Profile

  5. ramai yang bersimpati dengan Shila. Moga mereka berdua tabah.
    Sya Isya recently posted..Lirik Lagu Masih Aku Cinta Shila Amzah Untuk Sharnaaz AhmadMy Profile

  6. tak ada jodoh mereka. apapun restu keluarga juga penting, kan Aya.

  7. […] ni Shila Amzah dan Sharnaaz betul-betul dah putus cinta. Selepas video Shila menangis nyanyi lagu Ombak Rindu tersebar diyoutube dan video parody Shila […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge