Selamat Berpuasa…

Esok.. kita puasa…

Dikesempatan ni, Aya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua rakan pembaca dan rakan blogger. Aya juga memohon maaf kepada sesiapa yang ada tersinggung atau berkecil hati dengan BloggerWanita.com. Tidak berniat hati untuk menyakiti sapa-sapa. Ceh.. jiwang plak..hehe

upin-ipin-puasa-ramadhan

Mudah-mudahan tahun ini, puasa penuh lagi. Alhamdulillah dah 2 tahun berturut-turut aku dapat penuhi puasa. Harap tahun ini, boleh juga. 🙂 . Bukan senang tau pompuan nak penuh puasa.. sebab masalah wanita. Heee..

Nampaknya esok terpaksa buka puasa kat Kota Kinabalu, InsyaAllah, sebab esok ada meeting kat sana. Tak dapat nak buka puasa bersama keluarga. Takpalah, tugas yang diamanahkan, mesti kita lakukan. betul kan..

Semoga bulan puasa ini, lebih banyak amalan yang boleh kita buat…Sentiasa memaafkan kesilapan orang lain supaya hati lebih tenang..

14 thoughts on “Selamat Berpuasa…

  1. Hye .. selamat berpuasa kak aya .. harap saya pun dapat lah penuh kan pose sebulan . coz sebelum2 ni asyik ada jek missed .. hehehe .. harap tahun dapat la tunai kan ..

    1. Terima kasih saudara Zulkbo.. semoga kita sama-sama menyambut bulan puasa dengan gembira dan tenang.Amin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge