Seksinya Farahdhiya di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010

Aku bukannya nak komen lebih-lebih pasal keseksiannya ini, tapi dia kelihatan sangat seksi dengan pakaian dengan cadangan rekaannya sendiri, apa namanya tu? catsuit rona biru turquoise . Susah gak nak sebut nama fesyen ni..hehe..

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

faradhiyah tak kisah seksi-ABPBH

Photo credit : Bharian

Kalo sebelum ini, pelakon remaja , Miera Liyana berpakaian seksi sebab nak kelainan. Kali ini, apa pula kata Farahdhiya.

Ini dialog yang aku dapat dari Berita Harian..

“Idea untuk menggayakan catsuit ini memang dari saya sendiri. Selepas berbincang dengan pereka saya, maka terhasillah pakaian ini. Saya suka dengan pemilihan warna dan saya selesa menggayakannya.

“Saya tak kisah orang nak kata apapun. Saya seorang wanita dan saya berhak untuk memilih apa saja gaya yang saya suka,” katanya

Kesimpulannya, Farahdhiya tak kisah seksi..

P/s: Dunia hiburan ini, mesti kena seksi ke, mungkin kalo tak seksi, tak glamour kot… 🙄

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

14 thoughts on “Seksinya Farahdhiya di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010

  1. Emm mujurlah tengok malam hari..kalau tak kurus puasa..haha
    Hafizul recently posted..Wordless Wednesday #63 – Cer Teka Siapa SayaMy Profile

  2. asal pesen nya catsuit, konpom seksi .. adehh.. coba’aan.

  3. apa nak jadi la…
    cik anna recently posted..TIPS MEMILIH KAWANMy Profile

  4. Cakap banyak-banyak pun tak guna dengan golongan artis ni.Mungkin mereka ni takde harga kalau tak seksi,jadi terpaksa tayang sana-sini walaupun sebenarnya bukan cantik mana pun.Cantik dari pandangan nafsu je lah.

    Cuma kita berdoalah agar Allah buka pintu hati mereka ni agar kembalilah kepada ajaran Islam yang meninggikan maruah mereka.
    PakarBuahPinggang recently posted..Potassium &amp Kaitannya Dengan Penyakit Buah Pinggang KronikBah 2My Profile

  5. salam empunya blog..
    erppp…sapa tu..dah macam
    dua alam je kan..?
    zulkbo recently posted..Gempa Bumi Kuat Melanda Jepun 74 Skala Richter 7 April 2011My Profile

  6. sbnrnya x seksi pun ia mmg dh smulajadi cntik..
    toyol recently posted..IMPIANMy Profile

  7. gila…

  8. macam dah nak nampak camel toe dah tu… ishkkkk2…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge