Rozita Che Wan Tetap Cantik Tanpa Make Up

Kalo sebelum ini, aku ada tunjukkan gambar-gambar Rozita Che Wan yang cantik. Tapi ada yang terfikir, ” Ala, memanglah cantik sebab makeup tebal” . Betul tak?

rozita-che-wan-dengan-makeup

Tapi sebenarnya , dia memang cantik walaupun tanpa make up. Tak Percaya? Cuba tengok kat gambar-gambar kat bawah ni:

rozita-che-wan-tanpa-makeup-seksi

rozita-che-wan-tanpa-makeup-cantik

Cantikkan? Nampak lebih ayu dan sopan… Aku rasa tak perlu lah seksi atau make up terlalu tebal sebab dia tetap nampak cantik tanpa make up.

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Hasil Carian Popular

8 thoughts on “Rozita Che Wan Tetap Cantik Tanpa Make Up

  1. aah la…cantik. betul tu..xyah nkk gne makeup tebal sgt kan..
    Pezol Stylez recently posted..AMARAN PERMAINAN ANGRY BIRDS SPACE BAHAYA DIMUAT TURUNMy Profile

  2. Tetap cantik.

  3. Orang dah cantik tak perlu bermekap tebal2 nih. Tengok pun naik rimas. Saya suka tengok wajah dia dalam drama “diari ramadhan rafiq”(eh betul ke tajuk drama tuh). Sangat natural.
    mekar recently posted..Jom Belajar Membuat MacaronMy Profile

  4. baby face 😉
    adele recently posted..Jika Benar Itu Adalah Rasulullah…My Profile

  5. hehe..dia mmg jelita..makin matang makin jelita..;)
    Ana Admi recently posted..Bukan Pinta MerekaMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge