Polis Wanita Menjadi Penyanyi

“Arrora tanggalkan seragam polis “

Arrora penyanyi lagu Ahmad

Inilah tajuk power yang aku jumpa kat Kosmo, Aku fikir Arrora menanggalkan baju seragam seseorang polis . Rupanya, Arrora penyanyi lagu ” Ahmad” telah meninggalkan Polis Diraja Malaysia untuk menjadi artis. Ceh! Tajuk tu memang menarik perhatian. Hehe..

 

Siapa Arrora ni?

  • Aku pun baru kenal gak. Seorang penyanyi baru di bawah Sony Music Entertainment.
  • Arrora adalah penyanyi lagu ” Ahmad” . Tengah hangat sekarang ni.
  • Nama sebenar Arrora adalah Salwa Md Razak dan berusia 26 tahun.
  • Arrora telah berkhidmat sebagai Polis selama 7 tahun dan sekarang ini menjadi penyanyi sepenuh masa kerana minat mendalam dalam nyanyian.

Jom layan lagu Ahmad..

 

    Kalo kita minat sesuatu, kita sanggup lakukan apa sahaja. Apa komen korang?

    25 thoughts on “Polis Wanita Menjadi Penyanyi

    1. wow… keren….

      sedikit mirip dengan NORMAN KAMARU, yang rela menanggalkan seragam POLISI untuk terjun menekuni profesi sebagai penyanyi, namun sayang sekali karier keartisannya makin redup berbeda jauh ketika dia masih menjadi polisi “plus” penyanyi yang begitu sangat bersinar pada masa itu

      1. ya pernah tengok video Briptu Norman tu..tak silap yang menari macam shah rukh khan ke? kalo Aya tak silap la..hehe

      1. Bagi Aya pun keputusannya tu agak bahaya juga, tapi nak buat macam mana kalo dah minat, tak le nak kata apa . just hope the best for her.. 🙂

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    CommentLuv badge