Perempuan Bogel Di Majlis Kahwin? Pelik!

Hari ini, aku terjumpa gambar yang pelik di Facebook. Memang pelik. Tajuk gambar pun Awkward Moment. Seriusly sekali imbas, memang nampak macam gambar bogel perempuan di antara kawan-kawannya.  Mula-mula fikir, biasalah orang putih tu, perkara-perkara  macam ni memang dah biasa di sana.

 

awkward-moment

Tapi bila tengok betul-betul, sebenarnya, gambar badan perempuan yang bogel tu sebenarnya adalah tangan kawan dia yang kat depan. Hehe.. Cuba korang hayati gambar tu. Betul tak? hehe

9 thoughts on “Perempuan Bogel Di Majlis Kahwin? Pelik!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge