Penipuan Terbesar yang Perlu Diketahui

Hari ini aku nak kongsi dengan rakan semua, kata-kata yang orang kata penipuan paling besar . Apa dia?

Cuba korang baca ayat di bawah ni:

The Biggest Lie Ever ” I’m Dieting Tomorrow”


Hahaha… aku rasa aku setujulah dengan ayat di atas ni. Sebab selalu bila orang cakap dia nak diet esok, mesti tak jadi punya. Makan lebih banyak adalah. Macam aku je tu..hehehe…

Ayat ni aku jumpa kat FB… apa komen korang? Betul ke? 🙂 . Mulakan hari anda dan tahun baru anda dengan keceriaan.

6 thoughts on “Penipuan Terbesar yang Perlu Diketahui

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge