Penipuan Terbesar yang Perlu Diketahui

Hari ini aku nak kongsi dengan rakan semua, kata-kata yang orang kata penipuan paling besar . Apa dia?

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Cuba korang baca ayat di bawah ni:

The Biggest Lie Ever ” I’m Dieting Tomorrow”


Hahaha… aku rasa aku setujulah dengan ayat di atas ni. Sebab selalu bila orang cakap dia nak diet esok, mesti tak jadi punya. Makan lebih banyak adalah. Macam aku je tu..hehehe…

Ayat ni aku jumpa kat FB… apa komen korang? Betul ke? 🙂 . Mulakan hari anda dan tahun baru anda dengan keceriaan.

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

6 thoughts on “Penipuan Terbesar yang Perlu Diketahui

  1. jujur dri sy, sy rasa susah klu tanpa perancangan yg rapi dan displin yg tinggi. btol x?

  2. Betul tu. dari tahun lepas asik cakap camtu.. Tak diet2 gak..
    Cikgu Hairul recently posted..Heppy New Year 2012My Profile

  3. Katakan dgn ikhlas pasti ianya menjadi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge