5 Golongan Orang Yang Rugi

Budak Lelaki Solat Hari ini, aku jumpa sesuatu yang menarik dari Facebook untuk dikongsi bersama rakan pembaca. Apa dia? Haa.. ini dia, 5 golongan orang yang akan rugi. Ruginya orang handsome tak solat, Nabi Yusof yang handsome pun solat. Ruginya orang cantik tak solat, Saidatina Aisyah yang cantik pun solat. Ruginya orang kaya tak solat, Nabi Sulaiman yang […] BACA →

Komisen Ke 6 dari Jobdirumah.com

Komisen ke 6 dari Jobdirumah.com Hari ini, aku baru balik dari kerja sambilan di Klinik Swasta dan terus buka emailku. Alhamdulillah, rezeki lagi, komisen ke -6 dari Jobdirumah.com. Dapatlah RM25. Walaupun jumlah wang ini tak banyak tapi aku gembira sebab ini pendapatanku dari internet . Heee. Korang pula macam mana? Dah berjaya buat duit dengan jobdirumah.com? Good luck ye. Jangan putus […] BACA →

Tips 8 : Jika Anda Jumpa Doktor

stetoskop Hari ini, aku bekerja sambilan atau locum di salah sebuah klinik swasta berdekatan dengan tempat tinggalku. Aku faham, kebanyakan pesakit yang datang ke klinik swasta bagi mendapatkan rawatan adalah terdiri daripada golongan yang bekerjaya. Mereka terpaksa datang ke klinik pada hujung minggu kerana masa itu sahaja mereka tidak bertugas. Dan kebanyakan mereka juga tidak suka menunggu terlalu lama […] BACA →

Kenapa Doktor Tu Sombong Sangat?

Doktor Aku suka baca kisah ni, satu pengajaran yang perlu kita ambil iktibar. Aku terbaca kat Facebook.  Bila dah baca, kita boleh tahu sama ada doktor tu sombong atau sebaliknya. Mungkin ramai yang dah tahu kisah ni, tapi sekadar nak kongsi dengan rakan pembaca yang ingin tahu kisah di sebalik doktor sombong ni. – Kisah Pengajaran […] BACA →

Romantiknya Lisdawati & Fauzi Nawawi

Gambar Lisdawati dan Fauzi Nawawi bersama anak-anak Baru je selesai tengok rancangan Romantika di Astro Ria, aku rasa seronok tengok pasangan bahagia Lisdawati dan Fauzi Nawawi. Mereka memiliki keluarga  yang bahagia. Tak sangka anak mereka semuanya dah besar-besar. Fauzi Nawawi adalah seorang ayah semasa berkahwin dengan Lisdawati dan mempunyai 4 orang anak dengan bekas isteri pertamanya. Hasil perkahwinan antara Lisdawati Naruddin dan Fauzi […] BACA →