Model Runaway adalah Kerjaya Yang Bahaya?

Bila orang berkata tentang MODEL, kita akan bayangkan mesti orang tu lawa dan bentuk badan yang mengagumkan. Ramai wanita yang lawa teringin nak jadi Model. Kerjaya model atau peragawati memang boleh dapat pendapatan yang lumayan. Tapi korang kena tahu, Model terutamanya model runaway adalah kerjaya yang bahaya. Kenapa? sebab berisiko untuk jatuh dan terseliuh di kaki.. Jom layan video di model-model yang jatuh di bawah ni.

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Jom layan gambar screenshot…

Kaki hampir terseliuh….

Kepala model terhantuk ke lantai runaway…

model-runaway-falling

Ini pula jatuh terduduk model lawa ni…

model-runaway-terjatuh

Apa komen korang? Bahaya kan? 🙂

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

6 thoughts on “Model Runaway adalah Kerjaya Yang Bahaya?

  1. […] on 24/03/2012 by AyaSiapa Model Tudung Fareeda 2012?Filed under Info Terkini, Wanita0 Model? Ini bukan Model Runaway yang bahaya tu ye, ini model tudung ,ok!Actually, hari ini aku terbaca kat Kosmo tentang pertandingan Pencarian […]

  2. Berkaki ayam je la lepas ni. Terpelecok atas pentas memalukan woo..
    Cikgu Hairul recently posted..Mak… Janganlah Marah AdikMy Profile

  3. salam..a
    adehh..kesiannya
    lenggang tu mau
    jaga sikit aaa…

  4. kasut tinggi ni walaupun bahaya tetap dpakai kerana bergaya..
    d. angel recently posted..95 Minit Mendebarkan, Perlukah Terlalu Extreme?My Profile

  5. wah.. susah jugak… yer,,, jalan diorang pun laju…

    practise make perfect hahhaha..
    abu85 recently posted..U.K. Unemployment Rate At 15-Year HighMy Profile

  6. Mendengar kata model yang hanya terlintas adalah kecantikan seorang wanita yang cantik dan seksi, memang sangat kasihan apabila seorang model terjatuh dan mengakibatkan cedera pada bagian bagian anggota tubuhnya…
    health recently posted..The Weight Loss PillsMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge