Manisnya Erra Bertudung

tudung_miffa

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Erra Fazira telah dilantik sebagai Duta Tudung bagi syarikat Desa Murni Batik Sdn Bhd. Memang manis Erra mengenakan tudung Miffa ini.

 

Menurut Erra,

“Tujuan saya jadi model produk tudung bukan untuk tarik peminat sebaliknya ia adalah salah satu amanah sebagai duta. Peminat datang dengan sendiri. Kadang-kadang kita pakai tudung pun, kalau orang tak minat, tak minat juga,”-Kosmo-


Erra memang ada niat untuk bertudung pada satu hari nanti. InsyaAllah, semoga Erra dibukakan hati . Amin

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

14 thoughts on “Manisnya Erra Bertudung

  1. semoga niat erra tercapai dengan segera..
    ainun recently posted..Exam Juruaudit W41My Profile

  2. Kecantikan wanita itu terletak pada sifat malunya.Dan sifat itu diterjemahkan melalui pemakaian yang menutup aurat.
    InfoBuahPinggang recently posted..Anak anda pesakit buah pinggang?Ini 14 tip untuk anda.My Profile

  3. Aku suka melihat wanita yg memakai kerudung,,sangat enak untuk dipandang,,begitu lembut,,bersahaja,,tak akan pernah bosan untuk terus memandang,,

  4. Seorang muslimah akan semakin cantik dia apabila selalu berkerudung, pasti cantik pula Iman dan hatinya,,,
    rojas recently posted..New Year CelebrationsMy Profile

  5. aku harap dia berubah..

  6. Desa Murni Batik ni kalau tak silap kat Batu 6, K. Terengganu. Kalau balik kampung kadang-kadang tu singgah jugak bawak bini. Tak sangka Erra jadi duta kat situ. Memang agak murah tudung-tudung kat situ.

    p/s: Aya sesekali takmau gi shopping kat situ ke?

  7. BERTUDUNG KERANA JADI DUTA BARANGAN…BUKAN KERANA SURUHAN AGAMA…NTAH laa…MACAM2 DUNIA SEKARANG nie…+_+

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge