Lindsay Lohan Dituduh Mencuri?

Kalau dah glamour, macam-macam je masalah yang timbul. Aku minat juga Lindsay Lohan ni, sebab dia ni pelakon kanak-kanak yang dah jadi remaja. Comel je dia dulu. Sebenarnya , Lohan mengaku tidak bersalah atas tuduhan mencuri seutas rantai leher berharga AS$2,500 (RM7,586) dari kedai menjual barang kemas di Los Angeles pada 9 Februari yang lepas.

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Betul ke dia curi? Dan kenapa?

Aku pun tak tahu.. Tunggu je keputusan Mahkamah akan datang.

Sumber: Berita Harian

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

5 thoughts on “Lindsay Lohan Dituduh Mencuri?

  1. aku rasa susah dia nak lepas, ada bukti cctv lagi tu..

  2. Lindsay lohan nih tak abes2 ngan perangai die….da kaye pn nak mencurik lg ke…..huhu

  3. Kalau seorang je artis buat kerja2 mencuri ni boleh mjejaskan keseluruhan nama baik seorang artis tu. Nasib baik kat luar negara org xkisah sgt kelakuan moral seseorg tuh 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge