Lindsay Lohan Dituduh Mencuri?

Kalau dah glamour, macam-macam je masalah yang timbul. Aku minat juga Lindsay Lohan ni, sebab dia ni pelakon kanak-kanak yang dah jadi remaja. Comel je dia dulu. Sebenarnya , Lohan mengaku tidak bersalah atas tuduhan mencuri seutas rantai leher berharga AS$2,500 (RM7,586) dari kedai menjual barang kemas di Los Angeles pada 9 Februari yang lepas.

Betul ke dia curi? Dan kenapa?

Aku pun tak tahu.. Tunggu je keputusan Mahkamah akan datang.

Sumber: Berita Harian

5 thoughts on “Lindsay Lohan Dituduh Mencuri?

  1. Kalau seorang je artis buat kerja2 mencuri ni boleh mjejaskan keseluruhan nama baik seorang artis tu. Nasib baik kat luar negara org xkisah sgt kelakuan moral seseorg tuh 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge