Lady Gaga With & Without MakeUp

MakeUp Can Change You.. Can Make You Sexy..

Lady Gaga
Lady Gaga Without MakeUp
Lady Gaga Without Makeup and Style
Lady Gaga with and without Make-up
Another Lady Gaga With and Without MakeUp

P/S: Muka lady gaga sangat berbeza tanpa mekap. Nampak tua sikit. hehe.. Kesimpulan, jangan percaya sangat pada kecantikan wanita yang bermekap, terutamanya make-up yang tebal sangat lah. :). Apa-apa pun, makeup buatkan seseorang wanita tu rasa lebih confident dengan diri sendiri, bukannya hanya sekadar untuk kecantikan. ok.

30 thoughts on “Lady Gaga With & Without MakeUp

  1. Mungkin agak sedikit aneh kalau saya juga memberikan komentar karena saya seorang lelaki. Tapi justru saya seseorang yang menghormati wanita, bagaikan ibu dimata saya. Ibu yang saya hormati dan cintai. Thank’s kalau saya sudah diberi kesempatan menuangkan coretan ini.

  2. Hai bloggerwanita.com, sepertinya ngak sabaran ni…kasih komentar lagi…, ya supaya bisa saling kenal dan akrab. Saya juga seorang blogger….masih taraf baru jadi ya…biar banyak teman….tq juga ni sudah bisa numpang kenal disini

  3. eleeeee… mke aq mmg semulejadi ok…. xyah make-up pown… xcm L-G 2……. pki pkaian slerkeh nk mmpo0zx….

    1. sama lah..sya..mula-mula memang macam tu..lama-lama biasa lah tu… Aya lagi teruk..kalo pergi kerja..awal pagi mekap lawa-lawa, bila balik kerja, dah comot..sebabnya terlampau sibuk kerja…tu yang kadang2 malas gak nak make up..hehehe

    1. mula-mula, saya tak suka gak minah ni. tapi lama-lama selalu dengar lagu dia, rasa best gak. best untuk dancing la. hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge