Komuniti Blogger Wanita telah muncul

Selamat petang buat rakan bloggers semua. Hari ni, aku bersemangat nak umumkan satu komuniti baru telah aku wujudkan iaitu KOMUNITI BLOGGER WANITA. cewah ! macam hebat je komuniti ni? hehe, takdalah, tak sehebat GengBlogger atau komuniti-komuniti yang lain. ( senyum merendah diri 😛 )

Korang pun dah boleh agakkan yang komuniti hanya boleh disertai oleh blogger-blogger wanita ye. 🙂 . Napa aku wujudkan komuniti ni ? Tujuannya mudah sahaja, kita gabungkan semua blogger wanita di serata tempat dalam satu bumbung iaitu Komuniti Blogger Wanita. Mudah untuk kita berkongsi ilmu dan pengalaman sesama bloggers dan kita juga boleh mengenali kewujudan blogger-blogger wanita yang ada di Malaysia ni. Selain tu, boleh juga kita tingkatkan trafik blog masing-masing.


Dalam komuniti ini, pelbagai contest dan anugerah akan diadakan kepada ahli-ahli  komuniti pada masa akan datang. Takpayahlah aku membebel panjang lebar ye. Korang tunggu je lah.ok. Doakan semoga komuniti ini boleh berjaya dan dapat membantu ahli-ahlinya dari pelbagai aspek. Anda boleh sertai komuniti ini melalui Facebook.

KOMUNITI BLOGGER WANITA. Klik Sini

P/s: Laman Blog komuniti ni masih dalam pembinaan. Sebarang cadangan, boleh korang nyatakan melalui komen di bawah. ok.

17 thoughts on “Komuniti Blogger Wanita telah muncul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge