Kenapalah Gadis Kelantan ini Nak Terjun Bangunan?

Gadis Terjun Tingkat 3

Credit: Kosmo

Adik, Kenapalah nak bunuh diri ni? Sedih tengok macam ini, kalau meninggal terus, oklah boleh terima, tapi kalau hidup tapi cacat sana sini, kan lagi menyusahkan diri dan keluarga sendiri.

Kejadian di atas ini berlaku 3.30pm petang semalam di KB Mall, Kota Bahru, Kelantan dikatakan berpunca dari masalah keluarga dan percintaan.

Semoga kita semua dijauhkan daripada masalah seperti ini. Amin..

Kuatkan Iman dan sama-samalah kita sabar dan tabah menerima dugaan hidup. Amin..

Ceh, macam aku ustazah la pula ye ? .. 🙂 hehehe

10 thoughts on “Kenapalah Gadis Kelantan ini Nak Terjun Bangunan?

  1. setiap tahun pasti ada yg nak bunuh diri sbb x tahan dgn tekanan hidup…besar manapun masalah ssorg tu, bunuh diri bkn penyelesaian kpd masalah yg dia alami sbb tu kan 1 dosa besar. kesian tgk org2 mcm ni.

    1. xdelah nak point kat gadis kelantan je..sapa-sapa gadis pun boleh buat macam tu kalo iman tak kuat.. nauzubillah…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge