Kejam! Lelaki Digari dan Diheret Dengan Van Polis Sampai Mati

Mengejutkan dunia..

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Pemandu Teksi Afrika Digari dan Diheret dengan Van Polis

Seorang lelaki Afrika, Mida Macia , 27 tahun digari dan diheret sejauh 400 meter dengan van oleh polis hanya kerana kesalahan salah letak kereta. Beliau juga dipukul sebelum diheret.Dikatakan,pemuda ini merayu agar serangan dihentikan tapi tidak dilayan. Pemandu teksi tersebut diheret sehingga ke balai polis dan didapati meninggal di situ atas sebab kecederaan kepala dan pendarahan organ dalaman.

Cuba tengok video di bawah ini:

Apalah perasaan keluarganya bila tengok video ini, mesti sedihkan? Hukuman yang setimpal perlu dikenakan kepada pegawai polis tersebut. Ada juga manusia kejam macam ni ya.. Huhu

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

9 thoughts on “Kejam! Lelaki Digari dan Diheret Dengan Van Polis Sampai Mati

  1. Seram sejukk je tngok tue …
    Aiman Aziz recently posted..Blogger ‘Famous’ tidak reti bercakap?My Profile

  2. Tindakan yg x wajar apatah lg oleh pihak polis yg sepatutnya membenteras keganasan n kekejaman!
    teratai recently posted..KKG 2013 : OBJEKTIF KAJIANMy Profile

  3. salam aya 🙂

    itulah akibat apabila nilai kemanusian semakin menghilang…
    Ayie Abas recently posted..1.3.13 UNTUK KAMUMy Profile

  4. dia buat apa sampai kena macam tu sekali?
    titan recently posted..This is private moment – MSMW 2013My Profile

  5. Ngeri.. Kejam.. Macam menatang pun ada.
    Cikgu Hairul recently posted..Kuantan, Cherating dan Ana Petai Ikan BakarMy Profile

  6. Taksangguplah nak tengok video tu.. huhu
    Puan Bardboo recently posted..Selamat Datang Mac 2013My Profile

  7. Tak patut perkara ini berlaku kerana tindakan boleh diambil melalui saluran yang betul.
    akubiomed recently posted..Senarai 14 bilionair individu terkaya di Malaysia 2013My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge