Kejam ! Budak 2 Tahun Dilanggar dan Digilis Di China

Tadi blogwalking dan ternampak video Youtube budak 2 tahun dilanggar dan digilis Van dan lori Di China.  Sangat kejam dan tidak berperikemanusiaan. Orang lalu lalang dan melihat budak itu cedera dan kesakitan tapi tak dipedulikan. Seolah-olah budak tu macam binatang je. Sedih tengok video ni. Hampir 20 orang lalu di situ tapi takda ambil tindakan apa-apa.

 

 

Tengok gambar screenshot di bawah:

budak-china-digilis

budak-china-digilis-dilanggar

budak-china-digilis-dilanggar-van

budak-china-digilis-dilanggar-van2

Nasib akhirnya ada seorang wanita menarik wanita tersebut ke tepi. Hancur tulang kanak-kanak tu. Janganlah di Malaysia jadi manusia macam ni. Nauzubillah. Sangat kejam…

7 thoughts on “Kejam ! Budak 2 Tahun Dilanggar dan Digilis Di China

  1. bodoh!! aku harap orang2 yg langgar dan buat x peduli je pada budak2 tu, seluruh ahli keluarga diorang mendapat nasib yg sama jugk!!! bodhhnya cina ni!!!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge