Kejam ! Budak 2 Tahun Dilanggar dan Digilis Di China

Tadi blogwalking dan ternampak video Youtube budak 2 tahun dilanggar dan digilis Van dan lori Di China.  Sangat kejam dan tidak berperikemanusiaan. Orang lalu lalang dan melihat budak itu cedera dan kesakitan tapi tak dipedulikan. Seolah-olah budak tu macam binatang je. Sedih tengok video ni. Hampir 20 orang lalu di situ tapi takda ambil tindakan apa-apa.

 

 

Tengok gambar screenshot di bawah:

budak-china-digilis

budak-china-digilis-dilanggar

budak-china-digilis-dilanggar-van

budak-china-digilis-dilanggar-van2

Nasib akhirnya ada seorang wanita menarik wanita tersebut ke tepi. Hancur tulang kanak-kanak tu. Janganlah di Malaysia jadi manusia macam ni. Nauzubillah. Sangat kejam…

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Hasil Carian Popular

INFO: Jika rakan-rakan pembaca berminat untuk belajar langkah demi langkah menjana pendapatan online melalui perniagaan dropship & affiliate dalam bentuk e-commerce untuk pasaran antarabangsa, Tuan Nazrin & Tuan Rashvin ada menyediakan satu panduan lengkap & kursus video tutorial untuk newbie, intermediate dan advanced bagaimana menjana pendapatan sambilan dengan mata wang USD.100% Praktikal.

--> Boleh Klik Sini Untuk Daftar < --

About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

7 thoughts on “Kejam ! Budak 2 Tahun Dilanggar dan Digilis Di China

  1. […] Kejam ! Budak 2 Tahun Dilanggar dan Digilis Di China […]

  2. […] Kejam ! Budak 2 Tahun Dilanggar dan Digilis Di China […]

  3. bodoh!! aku harap orang2 yg langgar dan buat x peduli je pada budak2 tu, seluruh ahli keluarga diorang mendapat nasib yg sama jugk!!! bodhhnya cina ni!!!!!!

  4. macamana la bole jadi macam ni kan? mungkin terlalu ramai kes org pura2 accident pastu samun? terlalu byk andaian.

  5. mmg sedih tgk berita ini,,, aper punya orang la kat china ni…

    tak der perikemanusian

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge