Kedua-dua Mata Wanita Ini Dikorek Keluar

Si ibu menangis dan berkata ” Aku tidak akan dapat melihat anak-anakku selamanya.”

Photo Tina Nash Before and After
Gambar Tina Nash Sebelum dan Selepas Matanya Dikorek keluar. Sumber: DailyMail

Inilah yang berlaku kepada Tina Nash, berumur 32 tahun telah dipukul oleh teman lelakinya yang mabuk menyebabkan hidung dan rahangnya patah. Selepas dia pengsan, Kedua-dua matanya pula dikorek keluar. Polis berkata, ini adalah antara keganasan yang paling teruk pernah dilihat.

Tina Nash berkata lagi ” Dia telah mengambil segalanya dari aku dan mencuri satu benda yang paling penting dalam hidupku iaitu penglihatanku”

Si ibu ini sanggup meneruskan hidupnya demi anak-anak lelaki yang tersayang berumur 4 tahun dan 14 tahun.

Sedih bila baca nasib Tina Nash. Tapi pengajarannya disini, bersyukur dengan apa nikmat yang telah diberikan dan gunakan sebaik mungkin sebelum Tuhan mengambilnya kembali. Nauzubillah.
Apa komen korang?

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Hasil Carian Popular

INFO: Jika rakan-rakan pembaca berminat untuk belajar langkah demi langkah menjana pendapatan online melalui perniagaan dropship & affiliate dalam bentuk e-commerce untuk pasaran antarabangsa, Tuan Nazrin & Tuan Rashvin ada menyediakan satu panduan lengkap & kursus video tutorial untuk newbie, intermediate dan advanced bagaimana menjana pendapatan sambilan dengan mata wang USD.100% Praktikal.

--> Boleh Klik Sini Untuk Daftar < --

About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

38 thoughts on “Kedua-dua Mata Wanita Ini Dikorek Keluar

  1. Nikmat Allah, apabila tiada barulah mula nak dihargai..
    Syukurlah nikmat yang diberi dan ada sekarang.

    Semua ada hikmah.

    PakarNiaga.com (AMIN) recently posted..PROMOSI RAYA | KUPON DISKAUN 10%My Profile

  2. cerita yang sungguh menyedihkan, untuk mengingatkan kepada kita yang masih diberikan kesempurnaan karena masih bisa melihat dengan kedua mata agar jangan lupa mensyukuri atas segala nikmat-NYA,,
    nobay recently posted..Looking for a Free Software Database is NeededMy Profile

  3. Jahat banget temen cowo nya tuh…tapi bersyukur dia hanya mata yang diambil bukan nyawa nya. Jadi dia masih bisa bertemu dan mengurus anak-anak nya..
    Tosa recently posted..Apple seeks Galaxy S III ban in USAMy Profile

  4. So sad but lucky he no kill her
    Sherry recently posted..50,000 Total Pageviews Giveaway@Sherry RamblingMy Profile

  5. … ya, itulah sebaiknya, syukuri nikmat penglihatan yang diberikan.
    iAwani recently posted..Samsung Mendominasi Jualan Telefon Bimbit 3 Bulan Pertama 2012My Profile

  6. zalim punye orang…dapat aku tembak depan2 ni

  7. itulah akibat mabuk yang menyesatkan, thanks artikelnyaBusiness, Gadget and Technology Reviews

  8. Kesian dan sedih mengenangkan dia tidak akan dapat melihat anak – anaknya lagi..
    MrBlast recently posted..Galaxy SIII finally releasedMy Profile

  9. Fuhh.bangang gila teman lelaki dia.
    budakserius recently posted..Zakar Menegang 2 Tahun, BMW Disaman!My Profile

  10. Di mana letaknya perasaan dan erti kasih sayang…
    Mrs Beauty recently posted..Feather Hair Extensions That Dont KillMy Profile

  11. begitu tiada peri kemanusiaan!
    teratai recently posted..1 Mei ~Pekerja cuti,tapi tidak bagi aku!My Profile

  12. yaaa allah , kejam , dan takutnya ..

  13. bila dah mabuk, perangai lebih teruk daripada binatang
    Amirez recently posted..Demam PanasMy Profile

  14. ish, bahaya betul, seram dgr
    Juan recently posted..Bersarapan Bersama Samsung Tablet dan Roti JalaMy Profile

  15. pelik la dengan manusia yang tak de hati perut,, grrr

  16. euh…makin lama makin kejam dunia ni kan T__T
    Qaseh Ana recently posted..PowerBunny Vanilla MilkshakeMy Profile

  17. kesiannya….takperlah, mungkin sudah tertulis nasibnya begitu
    As Shaari recently posted..Sedapnya…KRUSHERS!!!!!My Profile

  18. Seksa sungguh nasib beliau..
    nurmisnan recently posted..Khasiat daun parsliMy Profile

  19. Kejam betul.. Mana kemanusian sekarang ni.
    Jobless Girl recently posted..Sales jobMy Profile

  20. Subahanallah… sy berbangga dengan Tina. n Hope die tabah.
    thnx..,great info!!!
    PrincessAyuni recently posted..Putri Jadik Exco Protokol ???My Profile

  21. Ya Allah macam2 sekrang ni..
    Nurul recently posted..Kuterima Hadiahmu dengan Hati yang IkhlasMy Profile

  22. […] dan Innity? Ps: Siapa nak beli rokok Dunhill dengan lebih murah? Bila aku baca ada perempuan yang kedua-dua biji mata diorang dikorek. Hati aku sedih. Mengapa ada lelaki tak kacak buat macam ni??? Mengapa??? nuffnang_bid = […]

  23. Sadis dan kejam sangat. Moga mendapat ganjaran yang setimpal.

  24. Kekejaman seorang lelaki yang dipengaruhi oleh syaitan kerana tegukan air kencing syaitan.

  25. Apa la kejam sangat mamat tu
    Norasikin recently posted..Resepi Chapati KomersialMy Profile

  26. ada juga orang macam ni rupanya..huh!
    titan recently posted..Komisen ke 16 dari InnityMy Profile

  27. salam..
    moral kisah tragik ini buat kita semua..
    hargailah mata dan pandangan anda..
    Bro Zulkbo recently posted..Tragedi Bolasepak Bila Pemain Kelab Itali Piermario Morosini Mati Di Padang BolaMy Profile

  28. Salah satu contoh kenapa islam mengharamkan umatnya dari bahan yang memabukkan…
    noorsyamsul recently posted..BAS RAPIDKL TERBAKAR LAGI!My Profile

  29. perghhh.. kejam giler…
    adam narzuan recently posted..Sayangku..Bahagiakah Kita??My Profile

  30. Iskk…kejamnya manusia. Kalau dapat kasi korek pulak biji mata dia bagi balasan yg sama biar dia sedar sikit….
    yas recently posted..[PIC dan VIDEO] 300 MAHASISWA BERDEMO MINTA MANSUH PTPTNMy Profile

  31. Kejam dan tak berperikemanusiaan langsung.. 🙁
    Farish Ishak recently posted..15 Rahsia Khusyuk Dalam SolatMy Profile

  32. saya lihat uniknya blog DENAIHATI ini, memang terkenal..tahniah ya.
    Etuza recently posted..Entry Bergambar Sempena Majlis Rasmi Penyerahan Sumbangan YB Tan Sri Datuk Joseph Kurup.My Profile

  33. Allahuaakbar, sakit kala membaca n3 ni, Ya Allah tiap apa yg berlaku ada sebabnya. selamatkan kami hamba2Mu yang bersyukur.Tq share
    Etuza recently posted..Entry Bergambar Sempena Majlis Rasmi Penyerahan Sumbangan YB Tan Sri Datuk Joseph Kurup.My Profile

  34. Sungguh perbuatan kejam yang dilakukan tidak berperikemanusiaan langsung.
    akubiomed recently posted..Awas suami untuk pembacaan oleh isteri sahajaMy Profile

  35. kesiannye..betul tu kite kne bersyukur dgn nikmt yg diberikan
    Pezol Stylez recently posted..AMARAN PERMAINAN ANGRY BIRDS SPACE BAHAYA DIMUAT TURUNMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge