Kata-kata Terakhir Gaddafi Sebelum Kematiannya

Korang dah tengok tak video di atas. Simpati juga,kan? Orang tua dibuat macam tu oleh anak muda.

Apa kata-kata terakhir Gaddafi sebelum kematiannya?

‘What are you doing? It’s not allowed in Islamic law. What you are doing is forbidden.’What you’re doing is wrong, guys. Do you know what is right or wrong?’

Info lanjut tentang Gaddafi:

Apa yang aku perhatikan:

  • Kuasa marah dan dendam menguasai diri pemberontak Islam dan sanggup menghukum umat Islam lain iaitu Gaddafi tanpa perbicaraan. Sangat kejam. Ini bukan cara Islam.
  • Kuasa Barat  sengaja membangkitkan kemarahan umat Islam Libya menentang pemimpin Islam mereka sendiri.
  • Lepas ni, mungkin kuasa Barat akan kuasai minyak Libya.
  • Kan bagus kalau Libya bersama Palestin menentang Israel daripada bermusuh sesama Islam.

gaddafi-ditembak

Siapalah kita untuk menghukum manusia yang lain tanpa perbicaraan yang adil walaupun dia pernah buat silap.

Apa pandangan korang?

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Hasil Carian Popular

6 thoughts on “Kata-kata Terakhir Gaddafi Sebelum Kematiannya

  1. salah satu pemimpin islam yang berani.. menentang barat dan israel…
    isemas recently posted..GOLD Intraday Technical analysis 2011-10-25My Profile

  2. askar polo says:

    Selepas ni siapa pulak yang dirancang untuk “dibunuh”oleh Amerika laknatullah.Sedarlah wahai org@ Islam akan muslihat Amerika

  3. innalillah…semoga ruh arwah d cucuri rahmat…amin!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge