Johnny English Reborn Trailer

Haha.. tengok video trailer je  pun, aku dah rasa lucu gila. Tak sabar nak tengok movie Johnny English Reborn ni, Dulu tengok cerita Johnny English pun sampai 4 kali, sebab lucu sangat. :)

Cuba korang tengok trailer Johnny English Reborn ni:

 

Tak sabar nak tengok movie ni…Akan keluar di pawagam pada 15 September 2011

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge