Jadual Gaji Kakitangan Awam 2013

Baru je, kakitangan awam dapat gaji semalam, iaitu 23 hb Januari 2013, siap ada bonus setengah bulan gaji lagi. Alhamdulillah. Ramai sangat orang kat shopping complex untuk beli barang keperluan. Aku pun tak lari dari shopping baju ibu-ibu mengandung.hehe. Baju lama dah tak muat dah.huhu.

Oh ya, biasanya penjawat awam gaji 25 hb Januari kan? Tapi disebabkan hari ini cuti Maulidur Rasul, maka gaji diawalkan. So, kalau sapa-sapa nak tahu bila tarikh gaji kakitangan awam untuk bulan-bulan seterusnya, boleh tengok kat pekeliling dari Akauntan Negara Malaysia kat bawah ini.

Jadual Gaji Kakitangan Awam 2013

Bila kita tahu, jadual gaji kakitangan kerajaan ni, sekurang-kurangnya, kita boleh rancang perbelanjaan sebaik mungkin. Betul tak?

2 thoughts on “Jadual Gaji Kakitangan Awam 2013

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge