Isu Panas: Muammar Gaddafi Mati Ditembak

Sekadar nak kongsi info, Muammar Gaddafi, pemimpin diktator Libya selama 42 tahun telah mati dibunuh pada usia 69 tahun. Beliau dikatakan telah dipukul sebelum ditembak di perut dan kepalanya oleh pemberontak Libya sendiri.

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

gambar-muammar-gaddafi

Video sebelum kematiannya..

Bawah ni, video youtube tentang kematian Gaddafi.

 

Sesungguhnya segala yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya, Ada baik dan mungkin ada buruknya ,Allahuallam . Apa komen korang?

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

7 thoughts on “Isu Panas: Muammar Gaddafi Mati Ditembak

  1. takziah pada keluarga mangsa
    Juan recently posted..Muxlim | Enhancing the Muslim LifestyleMy Profile

  2. pemerintah yg baik d tumbangkn rakyat…alangkah bodohnya rakyat itu…

  3. walau pun ramai org mengatakan gadafi nie kejam(termasuk my hubby) tp aku ttp sokong dia coz pd aku dia kejam mesti bersebab mcm hitler n sadam…nape dia org leh jd kejam n kenapa dia org bertindak kejam…kematian dia menandakan seorg lagi pemimpin islam yg tegs berjaya di tewaskan oleh amerika n israil yg ingin menawan minyk yg kaya di kawasan libya n iraq…lps nie kalo rakyat libya jd mcm iraq pun aku x heran pd aku pdn muka ada pemimpin yg lantang dia org bnh sekarang pdn mk korang…dr idup merana bertambah menderita…

    • betul tu…lepas ni lebih mudah la US dan Israel menguasai umat islam… mudah-mudahan tidak berlaku di Malaysia..nauzubillah

  4. rakyat menghukum pemerintah. sedeh.

    tertanya-tanya..

    che sakinah recently posted..Sebenarnya Gaddafi baik ke tak?My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge