Ganjaran Wang Tunai RM5000 dari BloggerWanita.com

Assalamualaikum dan Salam 1 Blogger..

Rakan blogger nak tak dapatkan wang tunai dari BloggerWanita.com berjumlah RM5000. Jumlah wang yang banyak ni. Dah dekat gaji seorang doktor da. 🙂

Ganjaran Wang Tunai RM5000 untuk Blogger
Banner ni Aya reka sendiri.. Cantik tak? Oklah kan…

Sebenarnya BloggerWanita.com akan menganjurkan satu program yang menawarkan ganjaran berbentuk wang tunai kepada blogger-blogger yang berminat. Program ni sangat mudah. Semudah ABC..Aku Blogger Comot . 🙂

Wang RM5000 adalah sumbangan ikhlas dariku untuk rakan blogger dan pembaca BloggerWanita.com selama ini. Ini adalah program buat duit dengan blogging dari BloggerWanita.com. Hidupkan Untuk Memberi ….

Apakah program tu?
Sabar-sabar ye..Aya akan umumkan pada 20hb Mac 2012 sempena ulang tahun ke-2 BloggerWanita Dot Com. Ini baru nak iklankan..

” Laa.. Buat suspens je”

Sapa-sapa yang berminat, selalu singgah ke sini untuk dapat info terkini program lumayan ni. Mungkin boleh follow Twitter @ Facebook BloggerWanita.com supaya tak terlepas peluang ini. Sebabnya hanya 100 orang blogger akan terpilih. Berminat ke? ^__^

 

41 thoughts on “Ganjaran Wang Tunai RM5000 dari BloggerWanita.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge