Gambar Kad Pengenalan dan Gambar Facebook

Monday Blues…

Rakan sekerja selalu cakap ” Hari ni, mood Monday Blues” ..

Ha, Macam inilah setiap hari Isnin, macam malas-malas je nak kerja kan?
Biasalah, kalau dah bercuti hujung minggu, macam tulah dirasakan bila dah kerja semula.

Okey, kita jangan malas-malas ye, niat kena ikhlas bekerja dan niat kerana Allah. Nak dapat keberkatanNya mencari rezeki. Betul tak?

Sapa-sapa yang stress bekerja tu, saja je nak kongsi gambar yang comel dan lawak ni supaya boleh santai sikit. Kita kena bergembira dan jangan selalu bermasam muka, nanti cepat tua. Hehe.

Comel tak gambar kucing kat bawah ini?

Gambar IC dan Gambar Facebook

Sila tengok kad pengenalan masing-masing dan bandingkan dengan gambar yang bermacam-macam posing kat Facebook tu? Ada tak sama macam gambar kucing kat atas ni?

Gambar IC skema giler… kihkihkih

18 thoughts on “Gambar Kad Pengenalan dan Gambar Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge