Fizz Fairuz Bertunang Dengan Isteri Orang

Seorang pelakon lelaki Malaysia, Fizz Fairuz telah bertunang dengan isteri orang pada 10 Februari lepas selepas berkenalan dalam tempoh yang singkat. Fizz hanya tahu status wanita tersebut yang berasal dari Pahang ,selepas 4 hari bertunang. Rahsia wanita tersebut terbongkar apabila Fizz sendiri dimaklumkan oleh kawan kepada adik perempuan tunangnya. Fizz Fairuz telah berjumpa dengan suami tunangnya itu dan diberitahu bahawa wanita itu adalah isteri keduanya selepas mereka bernikah di Thailand.

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube
Fizz Fairuz Bertunang dengan Isteri orang

Fizz Fairuz dan tunangnya, Azlyn Massiela Mohd Nazar

“Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang.

“Kehidupan saya seolah-olah ‘diatur’ oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun lalu,” katanya yang menyifatkan kemungkinan dia terkena buatan orang.Sumber

Buatan orang? Hanya Tuhan yang lebih mengetahui. Tapi anggaplah ini sebagai satu pengajaran buat kita semua. Setiap berlaku pasti ada hikmahnya. Kesimpulannya, kita perlu tahu atau menyiasat latar belakang, keturunan dan keluarga pasangan kita masing-masing agar dapat mengelakkan kejadian-kejadian seperti ini. Nasib baik belum berkahwin kan, Kalau dah kahwin, mestilah nikah tak sah kan? Tak tahu lah apa motif wanita tersebut.

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

4 thoughts on “Fizz Fairuz Bertunang Dengan Isteri Orang

  1. comellah fizz faruzz ni ,, kesian kat dia :’)
    Nana AMeer recently posted..Kisah Pensil dan PemadamMy Profile

  2. kenapalah tak diselidik dulu… kan kes naya nih…
    yangbaik recently posted..Menahan bicara ketika bahayaMy Profile

  3. kasihan kepada fizz fairuz..
    hanafi abdullah recently posted..WW#:Air Yang MenyegarkanMy Profile

  4. salam aya 🙂

    terkejut jugak bila baca berita tu…

    bertunang dgn almy jer dah laa…
    Ayie Abas recently posted..Nursakinah Menakluk DubaiMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge