eCover eBook Panduan Asas Fantastico Terbaru

Selamat petang rakan blogger..

Hari ini, aku bersemangat nak tunjukkan design terbaru aku untuk ecover ebook Panduan Asas Fantastico yang telah aku buat sebelum ni. Walaupun, kerja aku agak sibuk tapi aku tetap cari masa untuk buat benda yang aku minat. Warnanya yang aku gunakan masih sama warna biru,orange dan hitam tetapi lebih cerah dan ceria. Aku rasalah.hehe..

eCOVER SEBELUM

ecover Panduan Asas Fantastico

 

eCOVER TERBARU

ecover-panduan-fantastico-small

Kalau belum download ebook ini, klik sini ye…

Apa pendapat korang? bolehlah kan? Hehe

13 thoughts on “eCover eBook Panduan Asas Fantastico Terbaru

    1. terima kasih Ayie..

      la, kenapa dgn komputer tu.patutla lama tak singgah sini.. selamat kembali berblogging Ayie..

Leave a Reply to Aya Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge