Bonus Duit Raya Setengah Bulan Gaji

Alhamdulillah, rezeki duit raya dari kerajaan. Semua penjawat awam akan diberi bonus raya sebanyak setengah bulan gaji pada 9 Ogos 2012. Pesara pun tidak dilupakan, RM500 akan diberikan. Sekurang-kurangnya bonus duit raya ini boleh digunakan untuk membeli barang-barang keperluan buat kuih raya kan? 🙂

Bonus Raya Setengah Bulan Gaji 2012

Apa-apa pun, gunakan bonus yang diberikan ini sebaik mungkin. Bersyukur dengan apa yang kita dapat. Takda orang nak bagi kita macam tu kan, sedangkan RM10 pun susah nak dapat, inikan pula setengah bulan gaji. Alhamdulillah. Terakhir kakitangan kerajaan dapat bonus raya sebulan gaji tak silap pada tahun 2008 . Semua bayaran bonus pun mengikut kemampuan kewangan kerajaan. Apa komen korang?

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Hasil Carian Popular

2 thoughts on “Bonus Duit Raya Setengah Bulan Gaji

  1. nak tunggu gaji bulan september amat menyeksakan…kena pandai berjimat cermat
    wandisini recently posted..Salam Aidilfitri 1433hMy Profile

  2. wah, mesti seronok ni kan?? kan?
    titan recently posted..Berbuka puasa dengan Rojak BuahMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge