Bagaimana Jika Rozita Che Wan Bertudung?

Minggu ini, aku banyak bercakap tentang Rozita Che Wan iaitu pelakon Malaysia yang dikatakan cantik dan seksi. Minggu ini, minggu Rozita Che Wan. Hehe. Macam biasa aku bukannya  nak tunjukkan gambarnya yang seksi, tapi aku nak tunjukkan kat korang bagaimana jika Rozita Che Wan Bertudung atau berselendang. Cuba tengok gambar di bawah, Cantik  tak?

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

rozita-che-wan-selendang-tudungCantik Berselendang..

rozita-che-wan-seksi-bertudung

rozita-che-wan-bertudung

Aku rasa dia tetap cantik walaupun bertudung. Semoga dia terbuka hati untuk ke arah yang baik ini. Amin.. Apa pendapat korang?

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

12 thoughts on “Bagaimana Jika Rozita Che Wan Bertudung?

  1. semakin ramai artis bertudung..
    Oh! budu recently posted..sebab pengguna celcom selalu hilang kredit secara tiba-tibaMy Profile

  2. dia memang ada genetik cantik. > cantik apabila bertudung.

    *bole pinjam pix dia pakai tudung merah tu?
    tq in advance. 🙂

  3. setuju2..saya sokong…semoga RCW menddapat hidyah ke jln yg lebih baik
    Pezol Stylez recently posted..AMARAN PERMAINAN ANGRY BIRDS SPACE BAHAYA DIMUAT TURUNMy Profile

  4. […] tengok lagi gambar2 RCW bertudung di SINI …. saya pinjam satu […]

  5. emm..lagi bagus kalau tutup dada sekali. Tapi ikut perangai dia ni, lambat lagi la agaknya dia nak bertudung penuh ni..

    harap kalau dia kahwin, laki dia nanti leh nasihat apa yang patut..
    titan recently posted..Komisen kedua dari PanduanDplicomMy Profile

    • Harap kalo dah kahwin..janganlah cerai pula bila si Suami menasihati… Hopefully yang terbaik untuk dia…

  6. cantek la klu dia btudung…

  7. salam..
    ermmm..biarlah ikhlas
    jika bertudung..semuanya
    kerana Allah jua..alhamdulillah
    zulkbo recently posted..Pilihanraya Dewan Undangan Negeri Sarawak-10 Tahun 2011- Senarai Calon Yang BertandingMy Profile

    • Setuju Zulkbo..
      Bertudung bukan kerana nak cantik…
      Bertudung bukan kerana rambut tak lawa…
      Bertudung bukan kerana nak ikut fesyen…
      Bertudung biarlah kerana Allah… ..

  8. sy rasa semua org bertudung nampak manis jd rozita ni akn bertmbah jelita..

    muka dia pkai tudung ada iras2 pengasas sendayu tinggi tu.hehe
    adele recently posted..Aishah RA difitnah dan kini Anwar IbrahimMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge