Bagaimana Jika Rozita Che Wan Bertudung?

Minggu ini, aku banyak bercakap tentang Rozita Che Wan iaitu pelakon Malaysia yang dikatakan cantik dan seksi. Minggu ini, minggu Rozita Che Wan. Hehe. Macam biasa aku bukannya  nak tunjukkan gambarnya yang seksi, tapi aku nak tunjukkan kat korang bagaimana jika Rozita Che Wan Bertudung atau berselendang. Cuba tengok gambar di bawah, Cantik  tak?

rozita-che-wan-selendang-tudungCantik Berselendang..

rozita-che-wan-seksi-bertudung

rozita-che-wan-bertudung

Aku rasa dia tetap cantik walaupun bertudung. Semoga dia terbuka hati untuk ke arah yang baik ini. Amin.. Apa pendapat korang?

12 thoughts on “Bagaimana Jika Rozita Che Wan Bertudung?

  1. dia memang ada genetik cantik. > cantik apabila bertudung.

    *bole pinjam pix dia pakai tudung merah tu?
    tq in advance. 🙂

    1. Harap kalo dah kahwin..janganlah cerai pula bila si Suami menasihati… Hopefully yang terbaik untuk dia…

    1. Setuju Zulkbo..
      Bertudung bukan kerana nak cantik…
      Bertudung bukan kerana rambut tak lawa…
      Bertudung bukan kerana nak ikut fesyen…
      Bertudung biarlah kerana Allah… ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge