Badan Wanita Perkasa yang Menakutkanku!

Syok-syok blogwalking and surfing tadi, akhirnya terjumpa lah satu gambar wanita yang tubuh badannya perkasa seperti lelaki, lelaki bina badan punya. Menakutkan lah bila aku tengok. Huhu…

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Apa pendapat korang ?

wanita terkuat di sweden

Irene, Wanita Terkuat di Sweden

Irene, Wanita Sweden

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

25 thoughts on “Badan Wanita Perkasa yang Menakutkanku!

  1. biarlah aku jadi bujang tua…kalau begini lah nak jadi bni aku…mati aku nanti kena hempas dia

  2. tp aku blogger lelaki
    fauzi recently posted..REMAJA BERCUMBU.. Rendahnya moral remaja kitaMy Profile

  3. Wooo~~ kalah aku ~~ hurmm~~
    Bhaihaqi recently posted..Kenderaan 2 AlamMy Profile

  4. wow!! biar btl ni, 20 tiang tinggal badan aku cian,huhuhu
    takut jga aku nengok…hehehe

  5. erk, dh rupa mcam hulk hogan la plop..
    amirnawawi recently posted..18SX- Untuk Bacaan Dewasa SahajaMy Profile

  6. OH MAI. scary gilaaaa. haha.seksi tak?
    intanberlian recently posted..Trip to INDIA – Pengalaman Naik Keretapi 14 jam Menuju ke GoaMy Profile

  7. Takut saya…..

    Hotel ayam
    Miecyber recently posted..Hotel ayamMy Profile

  8. ish. kalah badan aku. :'( hahhahaha

  9. muka dah mcm laki..sebab hormon lelaki dlm tubuh wanita ni dah tinggi mcm lelaki..dia da byk kehilangan hormon wanita dlm bdn
    ANA recently posted..Just For Laugh!My Profile

  10. AYA…gambar wanita bina badan di atas tak berapa ‘BERKETUL’ sangat masih di kira ‘KECIL’ lagi. Jangan terkejut ada lagi pembina badan wanita yg jauh lebih ‘BERKETUL’ dari si IRENE nie…
    ^_^ My friends visit my Blog http://ayie-puteragahara.blogspot.com/
    Ayie Abas recently posted..Puisi Untuk seorang RATNAMy Profile

  11. sexy seh..

  12. kalau bgini gf ku…
    menangis la mlm2 aku tau..

    • kenapa nak menangis pula? oklah tu kalo dah jadi isteri, boleh tolong buat kerja berat di rumah.. hehehe

  13. isk2 gengster habis!!..
    takut sey!!

  14. adui..ganas gilak body nya..
    bikin takut o…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge