Ana Raffali Dah Bertudung

Orang bertudung pun nak kecoh-kecoh? Mesti ada yang cakap macam tu kan? Takpalah benda yang baik tak salah untuk disebarkan.

Setiap orang akan berubah. Tapi tak pasti sama ada berubah ke arah yang baik atau sebaliknya. Apa-apa pun, Ana Raffali telah melakukan penghijrahan ke arah yang lebih baik. Ana telah memakai tudung.  Itulah kehendak dan keinginannya sendiri tanpa paksaan. Tahniah buat Ana Raffali. Semoga lebih banyak penghijrahan ke arah yang lebih baik selepas ini. Amin.

ana-raffali

O ye, 25 Feb 2012 ini, InsyaAllah Ana Raffali akan bernikah dengan seorang jurugambar bebas, Ahmad Aznaim Abdullah. Semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke anak cucu.

Jom layan salah satu lagu Ana Raffali yang memang glamour di radio-radio Malaysia, berduet dengan Sohaimi meor hassan dan Altimet
 

Aku suka lagu ni, korang plak? 🙂

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Hasil Carian Popular

3 thoughts on “Ana Raffali Dah Bertudung

  1. Alhamdulillah dari tahun lepas ramai sangat yang berubah 🙂 syukur

  2. Alhamdulillah. Semoga istiqamah dalam perubahan yang telah dibuat.

  3. Bgus la kalo dh pki..jgn kejap pakai kejap x.. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge