(5 Gambar) Zain Saidin Nikah Rozita Che Wan Tahun Ini

Baru je habis tengok Melodi di TV3, Baru aku tahu, Zain Saidin bercinta dengan Rozita Che Wan.  Mereka dikatakan akan berkahwin dalam tahun ini, Bila? tarikh yang tepat tak pasti lagi.

Rozita Che Wan bernikah Zain Saidin

Gambar Zain Saidin bersama rozita Che Wan

Gambar Rozita Che Wan dan Zain Saidin Berbaju Melayu

Rozita Che Wan Bersama Zain Saidin

Rozita Che Wan mesra dengan Zain Saidin

 

Apa-apa pun, Tahniah diucapkan. Memang sepadan, kedua-duanya, cantik dan tampan. Bila tengok wajah mereka, memang ada mirip sikit. Kalau dapat baby nanti, mesti comel n kan?i. ^_^

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Hasil Carian Popular

13 thoughts on “(5 Gambar) Zain Saidin Nikah Rozita Che Wan Tahun Ini

  1. […] ini, pelakon cantik dan seksi, Rozita Che Wan berkahwin dengan Zain Saidin. Tahniah! Semoga berkekalan bahagia hingga ke alam […]

  2. Adakah che ta lebih tinggi dari zain? Congratz to them 🙂

    Lelaki at one age akan stop aging while woman not.. Emm.. Just saying.. Moga kekal bahagia 🙂
    Mr Doctor recently posted..FREEBIES : DOODLE COMELMy Profile

  3. hehee boleh lah dikatakan secocok kan kak AYA 😀

  4. […] Zain Saidin Nikahi Rozita Che Wan […]

  5. habes kawan melepas tak dpt che ta
    fariq recently posted..Pray For Lahad Datu, Semporna & SabahMy Profile

  6. tahniah buat mereka
    Juan recently posted..Sky Surfer V3 with RC Flight Simulator SoftwareMy Profile

  7. Alhamdulillah. semoga impian mereka tercapai.
    hatiputera recently posted..Cari Kambing Untuk AqiqahMy Profile

  8. laa..gambar lama mereka tu…hehe

    ingatkan gambar terbaru…. 😛
    Ayie Abas recently posted..Enam Anggota Polis Terbunuh Di SempornaMy Profile

  9. akhirnya..memang sah diorang akan kahwin..

  10. Mula-mula nafi dan sekarang ini bagai mengesahkan hubungan pula. Kelirulah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge