5 Gambar Eja Bertudung, Tetap Manis

Alhamdulillah, manisnya Eja memakai tudung. Manis sangat. Sejuk mata memandang.

rahsia-buat-duit-video-youtuberahsia-buat-duit-video-youtube

Gambar Eja Bertudung

Siapa Eja? Eja atau nama sebenarnya adalah Siti Shahrizah bt Saifuddin adalah seorang artis wanita Malaysia yang cukup berbakat. Eja dilahirkan pada 18 Januari 1972 di Kuala Kubu Baru,Selangor. Maksudnya, sekarang Eja dah berumur 41 tahun. Seriously? Eja nampak masih muda lagi.

Gambar Eja Berhijab Semasa Umrah

Eja mengambil keputusan memakai hijab atau tudung selepas mengerjakan umrah bersama keluarganya.

Gambar Eja Pakai Hijab Bersama Suami dan Anak

Gambar Eja Pakai Tudung

“Sebenarnya, saya berhajat ingin memakai tudung selepas usia memasuki 40 tahun tetapi hasrat itu terkubur kerana kesibukan saya”

“Tahun ini, saya berpeluang membuat umrah sekali lagi dan alhamdulillah apabila balik ke sini saya tidak mahu membuka tudung lagi”

“Saya tidak putus-putus berdoa dan alhamdulillah berkat petunjuk daripada Allah, saya langsung tidak mahu membukanya lagi”

“Tetapi, saya tidak mahu bercakap lebih banyak kerana baru lima hari saya pulang ke sini. Semoga Allah permudahkan & menetapkan hati saya untuk terus membawa kebaikan ini. Sumber

Gambar Eja Menutup Aurat dan Bertudung

Syukurlah, dah ramai artis wanita yang cuba untuk menutup aurat. Harap Eja dipermudahkan dengan niat baiknya. Amin.

Aku baru je tengok cerita lakonan Eja yang bertajuk Cinta dari Kaabah. Cerita tentang seorang pelacur yang telah berhijrah ke jalan Allah. Kat Drama tu, eja berlakon dengan memakai tudung dan ceritanya sangat menyentuh perasaan. Jadi emosional tengok drama tu. Huhu

Video Drama : Cinta Dari Kaabah

Jika artikel di atas ini membantu, Harap dapat kongsikan dengan klik butang di bawah ini:

Langgan Percuma
Dapatkan TIPS blogging, perniagaan & pemasaran internet dari Dr Aya Norbayah, Founder BloggerWanita.com & Laporan Percuma TOP 10 Jutawan Internet & Teknologi Di Dunia.
We respect your privacy.
About Aya Norbayah
Pengasas & Penulis BloggerWanita.com adalah Dr Aya Norbayah iaitu seorang Ibu, doktor, blogger, Internet Marketer, affiliater, SEO & Graphic Lover dan usahawan internet wanita. Hubungi bloggerwanita@gmail.com untuk pengiklanan di blog ini yang telah mencecah 2 juta pembaca.

11 thoughts on “5 Gambar Eja Bertudung, Tetap Manis

  1. sweet je temgok kak eja pakai tudung, xke gitu. hihi
    Shasha recently posted..Kerja sudah siapMy Profile

  2. ade dengar tak cerita , artis tu dah pakai tudung tapi disebabkan berlakon , dia bukak tudung ..

  3. cantik eja nih. semoga dia tetap dengan pendiriannya.
    eiela recently posted..Contest Review Tak Terkalah Ahmadfaizal.comMy Profile

  4. Alhamdulillah. semoga perubahan nie berkekalan 🙂
    Anis recently posted..Histeria.My Profile

  5. alhamdulillah , harap2 eja beristiqomah dalam bertudung nie. dah rmai artis yang bertdung skrg.
    Wana wazm recently posted..Subhanallah! Meninggal Dalam Keadaan SujudMy Profile

  6. dah lama pulak aku tengok cerita lakonan dia nih
    onlajer recently posted..Doa Pilihan : WudhuMy Profile

  7. Sesuai dengan peningkatan usia dan menutup aurat dituntut oleh agama.
    akubiomed recently posted..Acer Aspire P3 Convertible Ultrabook™ ke TabletMy Profile

  8. inshaAllah didoakan mereka semua ni bertudung hingga ke akhir nyawa. bukan sahaja bertudung tapi menutup aurat yg wajib. peringatan untuk diri sendiri juga
    nazra recently posted..Vitamin E Shaklee dan kanser prostat kepada lelaki.My Profile

  9. moga niatnya untuk bertudung berterusan walaupun ada dgaan yang dtng.. insyaAllah..
    Mimie Najib recently posted..InsyaAllahMy Profile

  10. she’s so beautiful , seriously 🙂 dah ramai artis yang bertudung sekarang kan ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge